سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نظر می‌رسد سامسونگ به نسخه‌ای جدید برای پرچمدار جدید خود، گلکسی اس7، نیز فکر می‌کند؛ نسخه‌ای که مشخصاتی بالاتر از نسخه معمولی پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد داشت.

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

 

طبق شایعاتی که از روز جمعه بر سر زبان‌ها افتاده، سامسونگ تصمیم دارد نسخه پریمیوم گلکسی اس7 را نیز تولید کند؛ نسخه‌ای که احتمالا تنها در کره جنوبی عرضه می‌شود. این نسخه از گلکسی اس7 که مشخصاتی بالاتر نسبت به پرچم‌دار سامسونگ دارد از نمایشگری با رزولوشن 4K و دوربینی با دو لنز بهره می‌برد که ساخت سونی است. قلب تپنده گلکسی اس7 پریمیوم سامسونگ را نیز نسخه متفاوتی از تراشه اگزینوس 8890 در دست دارد.

در شایعات گفته شده تراشه اگزینوس 8890 سامسونگ در گلکسی اس7 در همه بازارها به‌جز امریکا و چین به کار می‌رود. در این کشورها تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام جایگزین تراشه اگزینوس در پرچم‌دار جدید سامسونگ می‌شود. پردازنده گرافیکی به‌کاررفته در اگزینوس 8890 نیز Mali-T880 با 12 هسته است. در نسخه پریمیوم گلکسی اس7 نسخه دیگری از تراشه 8890 به کار گرفته شده و پردازنده گرافیکی Mali-T880 آن 14 هسته‌ای است. ARMاعلام کرده که این پردازنده گرافیکی قابلیت تنظیم از 1 تا 16 هسته را دارد و این ادعاها تخیلی نیست.

منبع این خبر نیز نوشته‌ای است که در یکی از سایت‌ها منتشر شده و از این پردازنده خبر می‌دهد. به‌هرحال برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر فعلا باید صبر کنیم.

 

 

منبع: Phone Arena






تاریخ : شنبه 94/8/23 | 11:34 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل