سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرسال صنعت موبایل ما را بیشتر شگفت‌زده می‌کند. سال 2015 نیز پر از شگفتی‌های مختلف بود. در این مطلب با 6 گوشی منحصربه‌فردی آشنا می‌شویم که در سال 2015 تولید شده‌اند و بسیار جالب توجهند.

 

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

سال گذشته با اندرویدی‌های سری ایکس نوکیا، اولین گوشی آمازون و اولین فبلت اپل آشنا شدیم که در نوع خود بسیار شگفت‌انگیز بودند. حالا سال 2016 نزدیک است و مناسب دیدیم در این زمان در مورد گوشی‌های غیرمعمول و شگفت‌انگیز 2015 صحبت کنیم.

BlackBerry Priv

درآمد پایین بلک‌بری سرانجام صاحبان این شرکت را به سمت اندروید کشاند تا شاید با تکیه بر محبوبیت این سیستم عامل بتوانند خود را از ورشکستگی نجات دهند. این دستگاه در ماه نوامبر عرضه شد و به‌نظر می‌رسد روزهای خوبی در بازار سپری می‌کند و فروش خوبی دارد. این محصول فقط به این دلیل غیرمعمول نیست که از اندروید به‌عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند، بلکه ویژگی‌های دیگری دارد که به غیرمعمول و شگفت‌انگیز شدن دستگاه بیشتر کمک می‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های پریو می‌توان به صفحه‌کلید کشویی QWERTY اشاره کرد. ویژگی دیگر منحنی بودن نمایشگر بلک‌بری پریو است. این دو ویژگی سبب شده پریو را یکی از شگفت‌انگیزترین محصولات 2015 بدانیم.

 

 

LG V10

در نگاه اول محصول جدید ال‌جی فقط یک فبلت اندرویدی است، اما وقتی جزئی‌تر به آن نگاه می‌کنیم، ویژگی‌های خاصی در آن می‌بینیم که وی10 را به گوشی شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند. دوربین دوم دوگانه (برای گرفتن سلفی‌های زاویه باز) و صفحه‌نمایش دوم از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد وی10 است. نمایشگر دوم، که 2.1 اینچی است (با رزولوشن 1040 در 160)، همیشه روشن است و به شما اجازه می‌دهد در سریع‌ترین زمان نوتیفیکیشن‌ها را ببینید یا میانبر اپ‌ها را باز کنید. این ویژگی‌ها سبب شده وی10 نیز در زمره شگفت‌انگیزهای 2015 قرار بگیرد.

 

 

 

Motorola Droid Turbo 2

این محصول در امریکا به‌عنوان دروید توربو 2 عرضه شده است و در سایر نقاط دنیا با نام Moto X Force شناخته می‌شود. محصول جدید و گران‌قیمت موتورولا اولین گوشی دنیاست که به نمایشگر نشکن مجهز شده. تکنولوژی به‌کاررفته در نمایشگر این محصول را خود موتورولا ساخته است و شترشیلد (ShatterShield) نامیده می‌شود. موتورولا ضمانت می‌کند که نمایشگر این دستگاه به‌مدت 4 سال نشکن باقی خواهد ماند. تست سقوط‌های مختلفی که با این محصول انجام شده نشکن بودن نمایشگر آن را به اثبات رسانده است. این ویژگی منحصربه‌فرد باعث می‌شود دروید توربو 2 را یکی از شگفت‌انگیزان 2015 بشناسیم.

 

 

Samsung Galaxy S6 edge

S6 edge Plus

با نمایشگرهای منحنی دوگانه هنگام معرفی پریو آشنا شدیم، اما اولین گوشی هوشمندی که این ویژگی را ارائه کرد گلکسی اس6 اج سامسونگ بود و دومین گوشی با این ویژگی برادر بزرگ‌ترش اس6 اج پلاس بود. البته تکنولوژی نمایشگر منحنی را پیش‌تر در نوت اج هم دیده بودیم، اما اس6 اج سامسونگ نمایشگرهایی دارد که از دو طرف خمیده‌اند. در آینده احتمالا محصولات بیشتری با این نمایشگرها می‌بینیم، اما هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم که اس6 اج سامسونگ اولین گوشی شگفت‌‌انگیزی بود که نمایشگری با دو لبه خمیده داشت.

 

 

 

Xperia Z5 Premium

اکسپریا زد5 پریمیوم نیز از آن دسته گوشی‌هایی است که در نگاه اول فقط فبلت اندرویدی معمولی جلوه می‌کنند، اما این گوشی ویژگی خاصی درون خود پنهان کرده که نمونه‌اش را در هیچ محصول دیگری ندیده‌ایم: نمایشگری با رزولوشن خارق‌العاده 3840 در 2160 پیکسل (4K). البته در اکثر مواقع نمایشگر 5.5 اینچی دستگاه محتوا را با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل به نمایش می‌گذارد. رزولوشن 4کی در حال حاضر برای عکس‌ها، ویدئو‌ها و اپ‌هایی مانند نت‌فلیکس و یوتیوب رزرو شده است. به هر ترتیب اکسپریا زد5 پریمیوم تاریخ‌ساز شد و اولین گوشی دنیا با نمایشگر 4کی شناخته شد.

 

 

منبع: Phone Arena

 

 

 

 






تاریخ : یکشنبه 94/9/29 | 11:43 صبح | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل