سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش دانلود فایل APK از گوگل پلی استور

احتمالا شما هم تا به حال با پیام ناراحت‌کننده «این اپلیکیشن در کشور شما قابل دسترس نیست» در گوگل پلی استور برخورد کرده‌اید. اما چگونه این محدودیت را دور بزنیم؟

 

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

اگر از کاربران اندروید باشید و سر و کارتان به گوگل پلی استور افتاده باشد، احتمالا مشاهده کرده‌اید که امکان دانلود بسیاری از اپلیکیشن‌های این مارکت اندرویدی برای کاربران ایرانی وجود ندارد. در واقع به علت تحریم‌ها یا هر علت دیگری که هست هنگامی که با گوشی خود به صفحه بسیاری از اپلیکیشن‌ها، به خصوص اپلیکیشن‌هایی که پرداخت درون برنامه‌ای دارند، مراجعه می‌کنید با پیام «این اپلیکیشن در کشور شما قابل دسترس نیست» مواجه می‌شوید.

گرچه امروزه مارکت‌های ایرانی قدرتمندی وجود دارند که طیف زیادی از اپلیکیشن‌ها را در خود جای داده‌اند اما ممکن است بنا به دلایلی روزی مجبور به استفاده از گوگل پلی شوید. مثلا اپلیکیشنی که تازه منتشر شده است ممکن است در هیچ مارکت اندرویدی ایرانی یافت نشود. علاوه بر این گوگل پلی استور اولین مرجعی است که به روز رسانی برنامه‌ها را برای کاربران منتشر می‌کند. بنابراین استفاده از پلی استور گوگل برای نصب اپلیکیشن‌ها مسأله عجیبی به شمار نمی‌آید.

قصد داریم برای دور زدن این محدودیت‌ها یک راه حل به شما معرفی کنیم. این راه حل استفاده از سایت‌های لیچر است. لیچرها وبسایت‌هایی هستند که آدرس فایلی را از شما گرفته، آن را دانلود کرده و به طور موقت بر روی سرور خود آپلود می‌کنند و به شما لینک دانلود آن فایل از سرور خود را می‌دهند. در واقع شما با استفاده از این روش فایل apk اپلیکیشن مورد نظر خود را از طریق یک لیچر دریافت می‌کنید. در این راهنما از وب‌سایت ApkLeecher استفاده شده است، اما این تنها سایت لیچر برای گوگل پلی استور نیست و می‌توانید با جست و جویی ساده سایت‌های مختلفی بیابید که طرز کار تمامی آن‌ها مشابه یکدیگر است.

ابتدا به آدرس apkleecher.com بروید. با صفحه‌ی ساده‌ای مانند تصویر زیر رو به رو می‌شوید. برای دانلود هر اپلیکیشن در کادری که در تصویر با فلش مشخص شده است باید نام اپلیکیشن یا آدرس آن در پلی استور را وارد کنید. برای مثال می‌خواهیم اپلیکیشن Instagram را دانلود کنیم. پس از نوشتن نام اپلیکیشن در کادر مشخص شده، بر روی دکمه Generate Download Link کلیک کنید.

 

 

در صفحه جدید اسم اپلیکیشن، حجم و نسخه آن و اخرین تاریخی که به روز رسانی شده است، نشان داده می‌شود. همچنین توضیحات اپلیکیشن که در گوگل پلی استور آمده نیز قابل مشاهده است. برای دانلود اپلیکیشن بر روی دکمه آبی رنگ Proceed to download page کلیک کنید.

 

 

به صفحه جدیدی منتقل می‌شوید و لازم است چند ثانیه صبر کنید. پس از چند ثانیه پیغام دانلود بر روی صفحه مرورگر ظاهر می‌شود. حال پس از دانلود اپلیکیشن به راحتی می‌توانید فایل apk را نصب کرده و استفاده کنید.

 

 

توجه کنید که برای استفاده از این سایت حتما نیاز نیست از مرورگر دسکتاپ استفاده کنید بلکه با مرورگر موبایل خود نیز به راحتی می‌توانید فایل‌ها را دریافت کنید. در صورتی که سوال خاصی در این زمینه برایتان پیش آمده است با ما در میان بگذارید.

 

 آفرینآفرین آفرین با ما در کانال تلگرامی کافه دوستی همراه باشید آفرین آفرین آفرین

www.telegram.me/tarfandestand

tarfandestand@






تاریخ : جمعه 94/10/4 | 6:43 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل