سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلکسی نوت 7 سامسونگ 12 مرداد ماه رونمایی خواهد شد، اما در فاصله‌ی دو هفته مانده به رونمایی از این محصول شاهد انتشار و اخبار متعددی در مورد ظاهر و عملکرد گلکسی نوت 7 هستیم. حال اطلاعاتی در خصوص نحوه‌ی عملکرد حسگر عنبیه تعبیه شده روی گلکسی نوت 7 فاش شده است. با کافه دوستی  همراه باشید.

 

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

نسل جدید فبلت سامسونگ که سامسونگ با جهشی اسمی آن را گلکسی نوت 7 نام داده، حدود دو هفته‌ی دیگر با برگزاری مراسمی در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد. همانطور که می دانید  احتمالا این گوشی هوشمند همزمان با رونمایی در همان روز راهی بازار خواهد شد تا سامسونگ از تب ایجاد شده پیش از رونمایی از آیفون 7 استفاده کرده و محصول خود را همزمان با المپیک ریو به فروش برساند. حال پیش از رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند اطلاعاتی در خصوص عملکرد سنسور عنبیه سنج فاش شده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

سنسور عنبیه سنج یا Iris Scanner که گلکسی نوت 7 از آن بهره می‌برد، می‌تواند بسیار سریع‌‌تر از سنسور اثر انگشت اقدام به شناسایی کاربر کرده و روند استفاده از گوشی را تسریع کند. حال تصاویری از محیط کاربری تنظیمات این سنسور فاش شده است.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، کاربر گلکسی نوت 7 باید گوشی هوشمند را در فاصله‌ی 25 تا 35 سانتی متری از صورت خود قرار دهد. همچنین گوشی باید به نوعی در دست گرفته شود تا دو چشم کاربر در کادری که در رابط کاربری پیش‌بینی شده قرار گرفته و از این طریق سنسور قادر باشد تا هویت کاربر را شناسایی کند.

عملکرد سنسور عنبیه سنج گلکسی نوت 7

هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت جدید همچون سیستم Imprint نکسوس‌های گوگل توسط اپلیکیشن‌های غیرسامسونگی نیز قابل استفاده خواهد بود یا خیر. برای مثال می‌توان برای تایید خرید از گوگل پلی استور یا سایر مواردی که نیاز به تایید هویت است اشاره کرد.

انتظار می‌رود گلکسی نوت 7 سامسونگ با بهره‌گیری از یک نمایشگر 5.7 اینچی خمیده از نوع سوپر امولد، دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو، آخرین نسل از تراشه‌ی اسنپدراگون به همراه نسخه‌ای با تراشه‌ی اکسینوس، 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو SD و UFS راهی بازار شود. همچنین باید به برخورداری از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار در کنار باتری 3?600 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

 

منبع : SAMMOBILE






تاریخ : شنبه 95/4/26 | 12:59 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل