سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی قتل در کوچه‌های طهران 1312 با موفقیت زیادی همراه بود و توانست داستانی زیبا را در کنار گیم‌پلی‌ای جذاب به تصویر بکشاند. هم‌اکنون و بعد از مدت‌ها انتظار نسخه‌ی دوم این بازی که در...

 

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

 

 

 

بازی قتل در کوچه‌های طهران 1312 با موفقیت زیادی همراه بود و توانست داستانی زیبا را در کنار گیم‌پلی‌ای جذاب به تصویر بکشاند. هم‌اکنون و بعد از مدت‌ها انتظار نسخه‌ی دوم این بازی که در سال 1394 روی می‌دهد به انتهای ساخت خود نزدیک و آماده‌ی عرضه شده است. گیم‌پلی بازی مبتنی بر حل پازل‌های تعاملی با محیط (برداشتن اشیا، ترکیب و استفاده از آن‌ها) است.

 

هم‌چنین با توجه به کارآگاهی بودن داستان، بیش از 33 کاراکتر همراه با 1800 خط دیالوگ در بازی به چشم می‌خورد. مینی گیم‌های متعدد و اسناد و مدارک و PDA همراه کاراکتر اصلی جذابیت بازی را بیش از پیش کرده است.

 

 

محیط‌های بازی با وسواس زیادی طراحی گشته؛ شبیه‌سازی تهران و شهرستان‌های اطراف مثل ولیعصر، اداره‌ی آگاهی، عکاسی ورامین و ... به خوبی کار شده است. بیش از 150 انیمیشن برای این بازی در نظر گرفته شده و 25 دقیقه موشن کمیک به هرچه جذاب‌تر شدن روایت بصری کمک کرده است.

 

 

استفاده از نام آشناترین دوبلورهای کشور مثل استاد سعید مظفری، موسیقی‌هایی کاملا هماهنگ با تم بازی و داستانی نفس‌گیر بر اساس قتل‌های سریالی، قطعا قتل در کوچه‌های تهران 1394 را به یکی از برترین بازی‌های ادونچر داخلی تبدیل خواهد کرد.

 

 






تاریخ : شنبه 94/7/25 | 11:43 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل