سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نسخه‌ی جدید بازی Pokemon Go به تازگی از سوی نینتندو عرضه شده و آن‌قدر مورد استقبال کاربران قرار گرفته کهتوانسته است بسیاری از رکوردهای صنعت بازی‌های موبایل را جابجا کند. اما اخیرا عده‌ای سارق مسلح از این بازی برای به دام انداختن قربانیان خود استفاده کرده‌اند. با کافه دوستی  همراه باشید.

 

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

اخبار موفقیت بازی Pokemon Go که اخیرا عرضه شده است، آن‌قدر زیاد هستند که توجه تمامی کاربران دنیای مجازی را به خود جلب کرده‌اند. این بازی مبتنی بر واقعیت افزوده است و شما را مجبور می‌کند برای به دست‌آوردن هیولاهای کوچک دوست داشتنی به نام پوکمون، از خانه بیرون رفته و در شهر بچرخید! اما فراموش نکنید که ممکن است این بازی جذاب برای شما دردسرساز شود.

پلیس شهر اوفالن که در شهرستان سنت چارلز ایالت میزوری واقع شده است، گزارشی ارائه کرده مبنی بر این که چند فرد مظنون به سرقت را در شهرهای سنت چارلز و سنت لوئیس شناسایی کرده است. روش کار آن‌ها برای به دام انداختن قربانیان، استفاده از بازی Pokemon Go بوده است. بدین صورت که آن‌ها را به مکان‌هایی می‌کشاندند که بتوانند به راحتی به آن‌ها یورش ببرند. تاکنون 11 نوجوان بین 16 تا 18 سال در دام این افراد افتاده‌اند.

Pokémon Go

 Pokestopها، مکان‌هایی در دنیای واقعی هستند که بازیکنان می‌توانند با مراجعه به آن‌جا، آیتم‌های امتیازی درون بازی را جمع‌آوری کنند. با توجه به بیانیه‌ای که از سوی اداره‌ی پلیس اوفالن منتشر شده است، این سارقان با ایجاد یک Pokéstop قربانیان را به مکان مورد نظر خود می‌کشاندند. ظاهرا سازندگان این بازی یعنی Niantic Labs و پوکمون، چنین سوء استفاده‌های خطرناکی از بازی را پیش‌بینی نکرده بود، اما باید به سرعت به فکر راه حلی برای این مشکل باشد. در حال حاضر، عرضه‌ی رسمی و جهانی این بازی متوقف شده است، چرا که گفته می‌شود مشکلاتی در سرورهای آن به وجود آمده است. امیدواریم عرضه‌ی مجدد این بازی راه حلی برای دور نگه داشتن بازیکنان از مکان‌های خطرناک به همراه داشته باشد.

این نخستین تجربه‌ی دلهره‌آوری نیست که بازی پوکمون گو برای کاربرانش رقم می‌زند. هفته‌ی گذشته نیز یکی از کاربران این بازی در حالی که غرق در ماجراجویی‌های خود به دنبال یافتن پوکمون بود، خود را در مقابل جسد یک مرده دید. فردی دیگر نیز هنگام انجام این بازی، در حالی که ظاهرا مشغول فیلمبرداری بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت. البته مورد دوم ممکن است تنها یک صحنه‌سازی باشد. امیدواریم کاربران این بازی شاهد برخوردهای بهتر و دوستانه‌تری از سوی دیگران باشند.

 

منبع : THENEXTWEB






تاریخ : یکشنبه 95/4/27 | 12:11 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل