سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هنگامی که شما برنامه ای را بر روی گوشی و یا تبلت خود نصب می کنید باعث اشغال شدن مقداری از حافظه داخلی و جانبی شما خواهد شد و علاوه بر آن در هنگام اجرای برنامه مقداری از حافظه رم دستگاه هوشمند شما مورد استفاده برنامه قرار خواهد گرفت. با کافه دوستی همراه باشید.

 

 


هنگامی که شما برنامه ای را بر روی گوشی و یا تبلت خود نصب می کنید باعث اشغال شدن مقداری از حافظه داخلی و جانبی شما خواهد شد و علاوه بر آن در هنگام اجرای برنامه مقداری از حافظه رم دستگاه هوشمند شما مورد استفاده برنامه قرار خواهد گرفت.

اما نکته ای که بسیاری از کاربران دستگاه های هوشمند به آن توجه نمی کنند این است که بعد از اتمام کار شما با برنامه های مورد نظر و بستن آنها، هنوز مقداری از حافظه رم دستگاه در اشغال این برنامه ها می باشد. زمانی که مدت طولانی شما به این نکته توجه نکنید عملکرد گوشی شما ضعیف و در نتیجه گوشی کند خواهد شد. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است که شما اقدام به خالی کردن حافظه ی رم دستگاه خود کنید تا از کند شدن دستگاه خود جلوگیری کنید.

برنامه های زیادی برای آزاد کردن فضای رم دستگاه های هوشمند وجود دارد که یکی از این برنامه ها را شرکت ایسوس با نام APUS Booster+|Speed Up Phone برای دستگاه های اندرویدی ارائه داده است.

کار با این برنامه بسیار ساده است اگر چه که کار با دیگر برنامه های موجود در این زمینه نیز آسان است اما برنامه های دیگر دارای مشکلاتی هستند که از مهمترین آن به پاک کردن فایل های خام حافظه شما که برای مدت طولانی مورد استفاده نمی باشد می توان اشاره کرد.

از ویژگی های شاخص این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ROOT رایگان: این برنامه بدون نیاز به روت حافظه رم دستگاه شما را پاک خواهد کرد.

تقویت کامل: این برنامه می تواند حافظه را بیش از 50 درصد آزاد کند.

تب برای افزایش سرعت: هنگامی که شما قصد دارید تا حافظه را آزاد کنید کافی است تا تب مورد نظر را فشار دهید.

دوام بیشتر: این برنامه علاوه بر توقف برنامه ها از راه اندازی خودکار برنامه های مورد نظر شما نیز جلوگیری خواهد کرد.

تقویت کننده باتری: برنامه علاوه بر افزایش سرعت دستگاه بر روی مصرف باتری در گوشی نیز نظارت دارد.

2

3

4

 






تاریخ : پنج شنبه 94/8/14 | 11:11 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل