تاچ ویز سامسونگ با وجود تمامی بهبودهایی که یافته، همچنان مورد انتقاد قرار می‌گیرد. حال گویا سامسونگ به...

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

تاچ ویز سامسونگ با وجود تمامی بهبودهایی که یافته، همچنان مورد انتقاد قرار می‌گیرد. حال گویا سامسونگ به کمک گوگل می‌خواهد به محبوب‌ترین رابط کاربری اندروید سر و سامانی بدهد.

با وجودی که آخرین نسخه تاچ‌ ویز نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار سریع‌تر، زیباتر و کار کردن با آن ساده‌تر است، با وجود اینکه بهترین تلاش سامسونگ برای طراحی یک رابط کاربری خوب است و با وجودی که پرچم‌داران سامسونگ نیز خود از این UI استفاده می‌کنند و تمام پیشرفت‌های این رابط کاربری غیر قابل انکار است، باید اعتراف کرد تاچ ویز همچنان مشکلاتی دارد که عمده‌ی آن‌ها در بخش مدیریت حافظه است.

اما اگر شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده است حقیقت داشته باشد، گوگل قرار است به کمک سامسونگ بیاید تا بتواند رابط کاربری معروفش را بهینه سازی کند. این همکاری نه تنها برای کاربران محصولات سامسونگ بسیار مفید خواهد بود، بلکه می‌تواند وجهه عمومی اندروید را از گذشته نیز بهتر کند. یک بازی برد-برد برای دو غول دنیای تکنولوژی.

 

 

دلیل این همکاری تقریبا واضح است: تاچ ویز با اختلاف محبوب‌ترین رابط کاربری اندروید است و در سراسر جهان دستگاه‌های بسیاری را پیدا خواهید کرد که از این رابط کاربری بهره می‌جویند. بنابراین کمک به بهبود و بهینه شدن تاچ ویز در واقع بهبود شرایط تبلیغاتی برای اندروید خواهد بود. تئوری‌ای که فعلا منطقی‌ترین دلیل این همکاری به نظر می‌رسد.

اگر نگاهی به اوایل سال 2014 داشته باشیم به خاطر می‌آوریم که این دو شرکت طی یک تفاهم‌نامه متعهد شدند که همکاری عمیق‌تری در تحقیقات و توسعه پروژه‌های فعلی و آینده خود با یکدیگر داشته باشند. به دنبال همین توافق بود که سامسونگ رابط کاربری مخصوص تبلت‌هایش، Magazine UX را به کلی کنار گذاشت.

اگر این همکاری به وقوع بپیوندد می‌توان آینده روشنی برای تاچ ویز به عنوان یک رابط کاربری پر سرعت و فوق العاده را متصور شد. باید دید آیا گوگل و سامسونگ این آینده را رقم خواهند زد یا خیر.

منبع: PhoneArena






تاریخ : پنج شنبه 94/9/5 | 10:42 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل