سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تا به حال هر خبری که از اپل واچ شنیده‌ایم، تعریف از مزایای این ساعت هوشمند بوده و بس. اما بد نیست یک بار هم که شده از ایرادهای این محصول حرف بزنیم!

 

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

یورگن موریزن، یکی از کاربران دانمارکی اپل واچ، خبری در رسانه‌ها منتشر کرده و در عکس‌هایش نشان داده که بند این ساعت هوشمند چطور به مچ دست او آسیب رسانده است.

اما چیز دیگری که در این عکس‌ها دیده می‌شود سیاه شدن دور بند ساعت است که به نظر می‌رسد، برخلاف ادعای این مرد دانمارکی، این بند تحت حرارت بالایی قرار گرفته و همین موضوع ممکن است دلیل این جراحت باشد. نکته‌ای که در یکی دیگر از عکس‌ها دیده می‌شود مربوط به زمانی است که این فرد می‌خواهد بند ساعت را با عجله باز کند و انگشت او نزدیک بند ساعت است که این نیز ممکن است یکی از دلایل نقض داغ بودن بند ساعت باشد.

 

 

اپل نیز در جواب به این خبر عنوان کرده که این جراحت هیچ ربطی به اپل واچ ندارد و این محصول فاقد هرگونه امواج الکترونیکی است. پس این جراحت به‌علت عنصری خارجی بوده است. بسیاری از منابع نیز این خبر را جعلی خوانده‌اند و تنها دلیل سوختگی دست با بند اپل واچ را القای الکتریسیته توسط یک موتور الکتریکی می‌دانند که این انرژی نیز نمی‌تواند از باتری لیتیومی اپل واچ باشد.

 

 

در کل می‌توان گفت سوختن دست این مرد با بند اپل واچ تا حدود زیادی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، اما چیزی که باعث تعجب است تحمل دردی است که این مرد برای خبرسازی متحمل شده!

منبع: Geek






تاریخ : شنبه 94/9/7 | 10:35 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل