سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروزه با گسترش جوامع و آگاهتر شدن افراد نیاز به یادگیری زبان های خارجی نیز بیشتر احساس می شود و افراد تلاش خود را برای یادگیری هرچه بهتر و زودتر زبان مورد نظر خود می کنند.

برای یادگیری زبان های مختلف، راه های فراوانی وجود دارد. اما اغلب این راه ها هزینه بر و زمان بر هستند. یکی از این راه ها که می توان از آن در اکثر مکان ها و شرایط استفاده کرد برنامه های موجود برای گوشی های هوشمند شما می باشند.در ادامه با همراه باشید.

 

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

تعداد زیادی از این برنامه ها در فروشگاه ها و بازار های اپ وجود دارد که هر فرد می تواند با توجه به نیاز و سلیقه خود از این برنامه ها استفاده کند.

یکی از برنامه های خوب و با کیفیت در زمینه یادگیری زبان Duolingo نام دارد. تا به امروز بالغ بر 2 میلیون نفر این برنامه را از گوگل پلی دانلود کرده اند و همچنین امتیاز این برنامه با توجه به نظرات اعلام شده از طرف کاربران 4?6 از 5 می باشد.

این اپلیکیشن یک برنامه جامع، شامل زبان های مختلفی از جمله: اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی، هلندی، ایرلندی، دانمارکی، سوئدی و همچنین انگلیسی می باشد.

این برنامه با انتخاب سردبیر گوگل پلی برترین برنامه از سال 2013 تا 2014 شده است.

تعریف های زیادی از این برنامه در مجلات مختلف صورت گرفته است که از جمله این تعاریف می توان به نوشته های ذکر شده در مجلات The Wall Street Journal، TIME Magazineو PC Magazine اشاره کرد.

ویژگی های برنامه:

این برنامه رایگان و بدون تبلیغات می باشد.

این برنامه بسیار موثر است چرا که آموزش 24 ساعته این برنامه همانند یک ترم آموزش در دانشگاه می باشد.

سطح بندی مختلف در برنامه که با افزایش سطح درس ها نیز سخت تر خواهد شد.

unnamed

1

2

3

4

لینک دانلود برنامه با حجم 8?3 مگابایت

 منبع: Google Play






تاریخ : چهارشنبه 94/9/25 | 8:9 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل