سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات تازه منتشر شده از گلکسی ای 9 نشان می‌دهد که این گوشی میان رده نمایشگری 6 اینچی خواهد داشت و از 3 گیگابایت حافظه رم و دوربین 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

 

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

پس از دریافت تاییدیه FCC در آمریکا، اکنون گلکسی A9 توانسته است تاییده TENNA در چین را کسب کند تا نشانه‌‌ای باشد برای نزدیک بودن عرضه آن به بازار.

در مدارکی که از TENNA به دست آمده، شماره مدل SM-A9000 برای گلکسی A9 به ثبت رسیده است، گوشی که دارای نمایشگر 6 اینچی Full HD، پردازنده 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 620 و 3 گیگابایت حافظه رم است.

 

 

این گوشی میان رده جدید که احتمالا در چند هفته آینده از سوی سامسونگ رسما معرفی می‌شود، در پشت خود از دوربین 13 مگاپیکسلی و در جلو از دوربینی 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. ظرفیت باتری گلکسی ای9 برابر با 4000 میلی‌آمپرساعت بوده و حافظه داخلی (احتمالا 16 گیگابایتی) آن می‌تواند با نصب کارت MicroSD افزایش یابد. گلکسی A9 ابعادی برابر با 161.7 در 80.9 در 7.4 میلی‌متر دارد و به صورت پیش‌فرض از اندروید 5.1.1 استفاده می‌کند.

هنوز مشخص نیست که این گوشی دقیقا چه زمانی و با چه قیمتی وارد بازار شود و آیا عرضه آن در ابتدا به صورت محدود خواهد بود یا خیر.

 

منبع: GSMArena

 

 آفرینآفرین آفرین با ما در کانال تلگرامی کافه دوستی همراه باشید آفرین آفرین آفرین

www.telegram.me/tarfandestand

tarfandestand@






تاریخ : پنج شنبه 94/10/3 | 7:19 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل