سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Padvish ، امروزه با توجه به نیاز روز‌‌افزون جوامع به فضای مجازی، بی‌تردید نیاز به محصولات ضد‌بد‌افزاری نیز بیشتر احساس می‌شود. محصولات ضدبد‌افزاری پادویش با کمک دانش و توانمندی نخبگان داخل کشور طراحی و پیاده‌سازی گردیده است.

 

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

Padvish ، این محصول برای کاربران خانگی تهیه شده است که به‌دلیل دریافت باز‌خورد و نظرات شما عزیزان، به صورت کاملا رایگان در اختیار‌تان قرار می‌‌گیرد. از این‌که این نسخه را تنها در محیط خانگی استفاده می‌نمایید سپاسگزاریم و بی‌تردید این اعتماد فی‌مابین سبب تعمیق و تحکیم روابط خواهد شد. ما می‌‌خواهیم که با نظرات و پیشنهادهای شما به غایت و نهایت اهداف امنیتی این محصول برسیم و همچنین در نظر داریم که به‌روز‌رسانی‌ها و بهبودهای لازم را در نزدیک‌ترین زمان ممکن ارائه دهیم. همکاری شما سبب پیشبرد سریع‌تر این اهداف می‌گردد.

 

امیدواریم که ما را در این راه یاری رسانید و با کمک هم در پیوستن پادویش به جامعه‌ی جهانی نقش به‌سزایی داشته باشیم.

ضد ویروس ایرانی پادویش محصول شرکت نرم افزاری امن پرداز می باشد. این آنتی ویروس آمده است تا اینترنت کشور را امن سازد و در زمان فعال سازی اینترانت ملی جایگزینی برای آنتی ویروس های مختلف باشد. پاد یعنی ضد، ویش یعنی ویروس، پادویش ایرانی است! پادویش (PADVISH) یک ضدویروس ایرانی قابل رقابت با ضدویروس­ های رایج است که تمام مراحل طراحی و پیاده­ سازی آن به دست تیم مجرب داخلی صورت گرفته است و قابلیت شناسایی و مقابله با بدافزارهای رایج را دارد. این محصول به پشتوانه تکنولوژی شبکه ابر کاربران و تیم تحلیل بدافزار قوی، قادر است به شناسایی جدیدترین بدافزارها در کمترین زمان ممکن بپردازد. گروه محصولات پادویش با سرمایه گذاری شرکت نرم‌افزاری امن‌پرداز طراحی و تولید گردیده است و کلیه حقوق مادی و معنوی آن متعلق به این شرکت می‌باشد. این محصول نسخه خانگی بوده و به همین منظور به صورت رایگان در اختیار شما کاربران قرار گرفته است. استفاده از این محصول تنها در محیط خانگی، کمک به تداوم رایگان بودن این محصول می نماید.


padvish4. . . . padvish3. . . . 

 

padvish2

 

مشخصات

 آفرینآفرین آفرین با ما در کانال تلگرامی کافه دوستی همراه باشید آفرین آفرین آفرین

www.telegram.me/tarfandestand

tarfandestand@

 






تاریخ : پنج شنبه 94/10/3 | 8:17 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل