سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپلیکیشن آی برتر بانکی از اطلاعات مکان‌ها و مشاغل محلی در اختیارتان می‌گذارد تا برای پیدا کردن مکان‌های...

 

 

 

 

اپلیکیشن آی برتر بانکی از اطلاعات مکان‌ها و مشاغل محلی در اختیارتان می‌گذارد تا برای پیدا کردن مکان‌های موردنیاز اطراف خود راهی کوتاه‌تر داشته باشید. تنها کافی است به این اپلیکیشن بگویید دنبال چه چیزی می‌گردید تا فهرستی از مکان‌های مرتبط در اطراف شما را نشانتان بدهد.

حتما برای شما هم پیش آمده که به مسافرت بروید و آنجا به چیزی نیاز پیدا کنید. مسلما اگر با خیابان‌ها و مکان‌های آن شهر آشنایی نداشته باشید، پیدا کردن مکان موردنظر و چیزی که دنبالش هستید بسیار سخت می‌شود. این مشکل ممکن است حتی در شهر خودتان هم پیش بیاید؛ مثلا برای انجام دادن کاری اداری به نقطه‌ای از شهر می‌روید و تصمیم می‌گیرید تا انجام شدن کارتان به رستوران یا کافه‌ای بروید و چیزی بخورید.
پرس‌وجو کردن از دیگران یا چرخیدن در خیابان برای پیدا کردن مکان موردنظر همیشه نتیجه مطلوب را نمی‌دهد و درضمن وقت زیادی از شما می‌گیرد. اما با استفاده از اپلیکیشن «آی برتر» قادرید هر آنچه به دنبالش هستید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اطراف خود پیدا کنید.

 

 

آی برتر درواقع بانک مشاغل محلی است که مجموعه‌‌ای از تعداد بی‌شمار انواع مشاغل، مکان‌ها و خدمات را یک‌جا جمع کرده. مهم نیست در کدام شهر و کدام محله ایران باشید و دنبال چه چیزی بگردید؛ با اپلیکیشن آی برتر نصب‌شده بر گوشی‌‌تان می‌توانید به‌راحتی و فقط با چند مرحله مکان موردنظرتان را پیدا کنید.
برای استفاده از آی برتر به اتصال به اینترنت نیاز دارید، در غیر این صورت نمی‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.
با ورود به برنامه با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر روبرو می‌شوید که در نیمه بالایی آن دو کادر کوچک قرار داد. در کادر اول باید به برنامه بگویید دنبال چه چیزی هستید و در کادر دوم شهر و محله موردنظرتان را انتخاب کنید. با زدن دکمه جستجو، آی برتر نتایج پیداشده برای مکان یا خدمات مورد درخواست را در اطراف موقعیت موردنظر نشانتان می‌دهد.

 

 

این نتایج به‌شکل کارت‌هایی نمایش داده می‌شوند که نام مکان، آدرس، مسیریابی و تماس دارند. با لمس هر کارت وارد صفحه دیگری می‌شوید که می‌توانید اطلاعات بیشتری از قبیل موقعیت روی نقشه، شماره تلفن‌ها، سایت، ایمیل، ساعت فعالیت و... مربوط به آن مکان را مشاهده کنید.

 

 

در نیمه پایین صفحه فهرستی از مکان‌ها و خدمات به‌صورت دسته‌بندی‌شده نشان داده می‎شود که به‌آسانی شما را در پیدا کردن جای موردنظرتان راهنمایی می‌کند. به‌طور مثال، اگر به دنبال بیمارستانی در اطراف خود هستید، می‌توانید آن را از دسته فوریت‌های پزشکی پیدا کنید.

 

 

استفاده از این روش نتایج بهتری در بر دارد، با این حال ممکن است گاهی در نتایج نشان‌داده‌شده مکان‌های بی‌ربط هم باشد یا اصلا نتیجه‌ای پیدا نشود. در این حالت به شما این امکان داده می‌شود تا، در صورت تمایل، اطلاعات جدیدی به آی برتر بیفزایید یا آنها را اصلاح کنید.

 

 

اگر GPS گوشی فعال باشد، آی برتر این قابلیت را دارد تا براساس اطلاعات موقعیت مکانی به دنبال مکان‌ها و خدمات اطراف شما بگردد. با این روش خیلی سریع‌تر به هدفتان می‌رسید و مسیریابی نیز راحت‌تر می‌شود.

 

 

اگرچه استفاده از اپلیکیشن آی برتر نیاز به ثبت‌نام ندارد، با ثبت‌نام کردن در آن به امکاناتی مثل فهرست علاقه‌مندی‌ها و خدمات شخصی‌سازی‌شده بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید. همچنین، اگر مایل باشید، می‌توانید به تکمیل شدن فهرست مکان‌های آی برتر نیز کمک کنید.
اگر صاحب کسب‌وکارید، آی برتر خدمات ویژه‌ای به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید با ثبت کسب‌و‌کار خودتان در بانک مشاغل محلی این اپلیکیشن مشتریان بیشتری به دست بیاورید و به کار خود رونق بیشتری ببخشید.

 

 

 

دانلود اپلیکیشن آی برتر از بازار


دانلود اپلیکیشن آی برتر از گوگل پلی


دانلود اپلیکیشن آی برتر اپ استور






تاریخ : چهارشنبه 94/6/25 | 8:3 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل