سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تقریبا هر سال پس از معرفی‌ آیفون جدید اپل گیگ‌ها و کاربران علاقه زیادی برای به چالش کشیدن آن در هر زمینه‌ای پیدا ....

 

 

 

 

تقریبا هر سال پس از معرفی‌ آیفون جدید اپل گیگ‌ها و کاربران علاقه زیادی برای به چالش کشیدن آن در هر زمینه‌ای پیدا می‌کنند! مانند خم کردن آیفون 6 پلاس و... در این پست هزینه واقعی‌‌ای را که اپل برای ساخت آیفون 6اس‌ صرف کرده با شما در میان می‌گذاریم.

برای ساخت آیفون 6اس‌ نسخه 64 گیگابایتی تنها 234 دلار صرف شده است. این گزارش را Bank of America Merrill Lynch نیز تایید کرده است.

 

 

این بار هزینه ساخت آیفون جدید 6اس‌ برای اپل کمی‌ گران‌تر از آیفون 6 سال قبلی‌ تمام شده است، چراکه هزینه ساخت آیفون 6 حدود 205.8 دلار بود. دلیل این افزایش هزینه هم این است که اپل امسال ارتقای سخت‌افزاری چشمگیری نسبت به سال گذشته در آیفون ایجاد کرده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سنسور جدید 3D Touch و سری 7000 آلومینیوم به‌کاررفته در آیفون و البته Taptic Engine اشاره کرد.

بیشترین هزینه 127 دلار بوده که صرف Semiconductor شده، که نیمه‌رسانا‌هایی‌ برای ارتباط داخلی‌ قطعات‌اند، و پس از آن‌ 36 دلار برای قطعات رادیویی و مخابراتی و 25 دلار برای پردازنده 64 بیت A9 و 22 دلار برای برخی‌ سنسور‌ها مانند NFC‌ و Touch ID و 73 دلار برای صفحه نمایش و باتری و دوربین و 33 دلار برای ساخت بدنه صرف شده است.

 

 

 

 

منبع : Redmondpie






تاریخ : پنج شنبه 94/6/26 | 11:32 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل