سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

 

تلگرام روزانه از طریق سرویس چت خود 12 میلیارد پیام را ارسال می کند. موسس این شبکه، پاول دوروو، در کنفرانس TechCrunch Disrupt سرویس چت فیس بوک را نقد کرد و گفت: "این سرویس به کاربران خود این امکان را نمی دهد که از طریق هر دستگاهی به پیام های خود دسترسی داشته باشند و آن ها را نگه دارند. در ادمه با کافه دوستی همراه باشید...

 

 

 

تلگرام روزانه از طریق سرویس چت خود 12 میلیارد پیام را ارسال می کند. موسس این شبکه، پاول دوروو، در کنفرانس TechCrunch Disrupt سرویس چت فیس بوک را نقد کرد و گفت: “این سرویس به کاربران خود این امکان را نمی دهد که از طریق هر دستگاهی به پیام های خود دسترسی داشته باشند و آن ها را نگه دارند. اگر شما واتس آپ داشته باشید و گوشی شما گم بشود، شما به پیام های خود دسترسی نخواهید داشت. پاول دوروو ادامه داد: شما نمی توانید اطلاعات خود را ارسال کنید و همچنین این شبکه ایمن نمی باشد. در ادامه موسس سرویس تلگرام گفت: سه سال قبل من جرء طرفداران شبکه واتس آپ بودم، اما یقینا هم اکنون این طور نیست”.
پاول دوروو همچنین بیان کرد که قرار است سرویس payments API به شبکه تلگرام اضافه شود.
یکی از ویژگی های اصلی تلگرام که باعث شده است سیل عظیمی از مردم به طرف این شبکه رو بیاورند، امنیت و مسئله رازداری تلگرام می باشد. در همین خصوص از موسس این شبکه سوال شد که آیا دراین مسئله استثنایی قائل شده اید یا خیر؟؛ زیرا که قبل تر از آن پاول دوروو اعتراف کرد که گروه تروریستی داعش نیز از این شبکه استفاده می کنند. در پاسخ این سوال پاول دوروو گفت: “این سوال خوبی است اما نکته قابل اهمیت برای ما مسئله امنیت کاربران می باشد تا تا ترس ما ازبروز اتفاق های ناگوار. درست است که در خاورمیانه جنگ وجود دارد و داعش قطعا راهی برای ارتباط ایجاد خواهد کرد. ما نباید خودمان را گناهکار بدانیم. ما در حال انجام کار درستی هستیم؛ از امنیت کاربران خود محافظت می نماییم”.
تلگرام به عنوان یک شرکت دو ساله هنوز پولی از سرمایه گذاران خارجی دریافت نکرده است. این شرکت هم اکنون یکی از سریع ترین و ایمن ترین برنامه های ارتباطی می باشد.






تاریخ : چهارشنبه 94/7/1 | 12:1 صبح | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل