سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با اینکه خیلی از کاربران اندروید از حالا منتظر دریافت نسخه 6 اندرویدند، شرکت هوآوی به‌تازگی آپدیت کردن گوشی‌هایش را به نسخه 5.1.1 شروع کرده است. دو گوشی Mate7 و Honor 6 محصولاتی‌اند که این شرکت به اندروید لالیپاپ آپدیت کرده است.

 

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

 

 

                                                    

 

تقریبا یک سال پس از انتشار اندروید 5 لالیپاپ، شرکت هوآوی تازه به فکر آپدیت کردن گوشی‌های خود به این نسخه افتاده است؛ درحالی‌که تنها چند روز پیش شاهد عرضه نسخه 6 سیستم عامل اندروید از گوگل بودیم.
این شرکت چینی به‌تازگی فایل به‌روزرسانی اندروید 5.1.1 را برای گوشی‌های Ascend Mate7 و Honor 6 در وب‌سایت خود منتشر کرده است. این به‌روزرسانی، علاوه بر ایجاد بهبود‌هایی در هسته سیستم عامل، نسخه جدید رابط کاربری EMUI 3.1 را با خود به همراه دارد.

 

 

البته هنوز هوآوی این آپدیت را به‌صورت OTA منتشر نکرده، اما کاربرانی که قصد دارند گوشی‌شان را زودتر به این نسخه آپدیت کنند باید فایل 1.2 تا 1.3 گیگابایتی آن را از  سایت هوآوی دریافت و به‌صورت دستی روی گوشی خود نصب نمایند.
پیش از این دو مدل Honor 4C  و Honor 4X  اندروید نسخه 5.1.1 را دریافت کرده بودند، با این حال ممکن است دستگاه کاربران کشورهای مختلف با اختلاف زمانی به این نسخه به‌روزرسانی شوند.

 

 

منبع: Gsmarena






تاریخ : شنبه 94/7/11 | 10:35 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل