سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بالاخره مایکروسافت از پرچمداران خود رونمایی کرد، پرچمدارانی که دوربین 20 مگاپیکسلی با فلش 3 گانه دارند و با اتصال آن به وسایل جانبی می‌توانند همچون یک کامپیوتر برای شما باشند.

 

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

 

 

                                     

 

پس از شایعات بسیار پیرامون پرچمداران جدید مایکروسافت و ویندوز 10 موبایل بالاخره زمان معرفی رسمی این گوشی ها فرا رسید و اکنون چهره واقعی این دو گوشی ویندوز موبایلی پیش روی ماست.

بسیاری از مشخصات لومیا های جدید مایکروسافت تفاوت چندانی با آنچه در شایعات گفته می‌شد ندارند. لومیا 950 نمایشگری 5.2 اینچی و لومیا 950 ایکس ال  نمایشگری 5.7 اینچی دارد؛ نمایشگرهای هر دو از نوع OLED با کیفیت QHD هستند.

 

 

لومیا 950 از پردازنده 6 هسته ای اسنپدراگون 808 و لومیا 950XL از پردازنده 8 هسته ای liquid-cooled 810 اسنپدراگون کوآلکام بهره می‌برد. هر دو گوشی به 3 گیگابایت حافظه رم مجهز هستند.

دوربین این گوشی‌ها همانطور که احتمال می رفت، از سنسوری 20 مگاپیکسلی و فلش سه گانه LED برخوردار است که باعث می‌شود در نور کم عکس های خوبی ثبت کنند. در این دوربین‌ها از نسل پنجم تثبیت کننده اپتیکی تصویر استفاده شده است. دوربین لومیاهای جدید مایکروسافت از قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K نیز برخوردار است و کیفیت دوربین جلوی این گوشی‌ها نیز به 5 مگاپیکسل ارتقا یافته است.

 

 

این دو گوشی از قابلیت اتصال USB Type C بهره می‌برند و در مدت 20 دقیقه می‌توانند به میزان 50 درصد شارژ شوند. حافظه داخلی به کار رفته در لومیا‌های جدید مایکروسافت 32 گیگابایت است که از طریق کارت حافظه می توان آن را افزایش داد.

در این گوشی‌ها تکنولوژی به نام Glance به کار گرفته شده که باعث می‌شود تا هنگام بیرون آوردن گوشی از جیب نوتیفیکیشن ها، ایمیل ها، پیغام‌ها و زمان را خیلی سریع به کاربر نشان دهد.

اما مهمترین بخش در این گوشی پیاده‌سازی ویژگی کانتینیوم است که این دو گوشی را قادر می‌سازد تا از طریق کیت مخصوص با اتصال به صفحه کلید، نمایشگر و ماوس همچون یک کامپیوتر کار کنند. مایکروسافت مدعی است با این گوشی‌ها کامپیوترهای شخصی را به جیب کاربر می آورد.

 

 

لومیا 950XL در ماه نوامبر روانه بازار می شود و قیمتی برابر با 649 دلار دارد در حالی که برادر کوچکتر این گوشی از قیمت 550 دلار برخوردار است.

 

 

 

منبع : GSM






تاریخ : سه شنبه 94/7/14 | 9:29 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل