سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراسم مایکروسافت در حال برگذاری است و کافه دوستی این مراسم را پوشش می‌دهد. مایکروسافت با سبدی پر از سخت افزار به‌این مراسم آمده است و در حال پذیرایی از طرفدارانش است.

 

 

در ادمه با کافه دوستی همراه باشید.

 

 

مایکروسافت بند، جدیدترین محصول مایکروسافت بند 2 در حوزه سلامتی است. این دستنبد به گفته مایکروسافت یکی از بهترین دست بند‌هایی است که تاکنون ارائه شده است.

 

 

تعداد 11 سنسور در این دست‌بند به کار رفته که در نوع خود بی‌نظیر است. این سنسورها خواب، کالری، ضربان قلب، دویدن و ... کاربر را کنترل می‌کنند. مایکروسافت هلث (Microst Health) اپلیکیشن اختصاصی مایکروسافت برای سلامتی است که مسئول جمع‌آوری و حفظ اطلاعات کاربر است. به محض تمام شدن فعالیت، مایکروسافت هلث اطلاعاتی کاملی در اختیار می‌گذارد. به عنوان مثال: اگر مشغول دویدن باشید و پس از اتمام به مایکروسافت بند خود سر بزنید، می‌توانید اطلاعاتی در مورد تعداد قدم‌هایی که برداشته‌اید، میزانی کالری که سوزانده‌اید و ... داشته باشید، این امر سبب می‌شود برنامه ریزی کاربر بهتر از هر زمان دیگری باشد. 

 

 

بدن هنگام فعالیت سنگین به اکسیژن بیشتری نیاز دارد. خوشبختانه می‌توان این موضوع را کنترل کرد و طوری فعالیت بدنی را ترتیب داد که حین ورزش اکسیژن کافی به بدن برسد. البته برای این کار به یک مایکروسافت بند 2 نیاز است. این بند به شما کمک می‌کند که حین فعالیت بدنی، میزان تنفس خود را کنترل کنید و درنهایت شاداب‌تر باشید.
مایکروسافت بند می‌تواند هنگام بازی گلف، کاربر را راهنمایی کند تا بازی بهتری انجام دهد. در ضمن این اطلاعات حفظ می‌شوند و می‌توان با نصب اپلیکیشنی روی دسکتاپ یا موبایل به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

 

 

برای کنترل سلامتی و میزان کالری مصرفی، مایکروسافت با Lose it شریک شده است. این اپلیکیشن میزان کالری مصرفی و سوخت‌و‌ساز بدن را کنترل می‌کند و اطلاعاتی نمایش می‌دهد تا از طریق آن بتوان تناسب اندام را بهترین شکل حفظ کرد. 
این بند از 30 اکتبر به بازار می‌آید و 250 دلار قیمت خواهد داشت.

با کافه دوستی با جدید ترین اخبار فناوری اطلاعات همراه باشید.
منبع : GSM





تاریخ : سه شنبه 94/7/14 | 9:34 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل