سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربران اپلیکیشن‌های پیام رسان تا قبل از تلگرام از اپلیکیشن وایبر استفاده می‌کردند و پس از مسدود شدن این شبکه به تلگرام مهاجرت کردند. اما این روزها تلگرام نیز با اختلالاتی مواجه شده است.

 

 

در ادامه با کافه دوستی همراه باشید.

اگر شما هم جزو افردی باشید که از اپلیکیشن تلگرام استفاده می‌کنند، حتما می‌دانید هر روز که می‌گذرد، تلگرام کندتری روی موبایلمان می‌بینیم و این اپلیکیشن پیام‌رسان کامل و فوق‌العاده به‌دلیل همین کند شدن روزبه‌روز از کاربردهایش کاسته می‌شود.

 

 

اکثر کاربران ایرانی اپلیکیشن تلگرام، که طبق آمار حدود 40 میلیون نفرند، دلیل این کندی و افت سرعت اپلیکیشن تلگرام را مسائل سیاسی کشور می‌دانستند. اما به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزیر ارتباطات و سخنگوی ایشان این موضوع را کاملا تکذیب کرده‌اند و اعلام کرده‌اند هیچ برنامه‌ای برای فیلتر کردن تلگرام ندارند.
اما از طرفی تلگرام نیز در توییتی اعلام کرد این مشکل‌ها و اختلالات در تلگرام برای کاربران ایرانی مشکلی است که به گردن اینترنت موجود در ایران است و وجود هرگونه مشکل در سرورهای خودش را رد کرد.

 

 

پس از این جواب تلگرام، مسئولان شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت در ایران اعلام کردند آنها نیز هیچ برنامه‌ای برای مسدود کردن تلگرام ندارند و، برعکس، این کار به ضرر آنها نیز خواهد بود؛ چراکه کار کردن با تلگرام نیاز به حجم دارد و هرچه کاربران بیشتر از تلگرام استفاده کنند، شرکت‌ها نیز حجم بیشتری می‌فروشند و به سود آنهاست.
پس از تمام این صحبت‌هایی که با وزیر ارتباطات و مسئولان دیگر شد، بالاخره تلگرام در توییتر خود رسما اعلام کرد:
ما اشکالات فنی مسیردهی ترافیک در ایران طی روزهای گذشته را برطرف کرده‌ایم؛ بنابراین سرعت تلگرام در این کشور به حالت اولیه بازگشت و اجرای آن سریع شد.






تاریخ : دوشنبه 94/8/4 | 9:51 عصر | نویسنده : Mohammad | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • سه میل